är varm

VFU-texten är klar. Jag har dragit mig för att göra den och det är så otroligt stressande att ha massa pluggjobb som lagts på hög. Nu tittar jag på TV, gör typ inget annat sen vi fick låna antennsladden av Linnea och Anna. Älskar't. Och äntligen känner jag mig skön i kroppen. Jag tror jag tar igen fyra år av TV-saknad. Fast jag Har inte saknat den, men jag har nog svårt att göra av mig med den igen.. För det är ju så mysigt! Lena purrar och gosar och luktar gott med mig i soffan. Å vad jag känner kärlek för den katten. hon är så go och fin att pussa på munnen. Mm, det luktar så gott här! Min fina kille ligger i sängen och sover. Han är också go och fin att pussa på munnen. Herregud vad jag är lyckligt lottad. Marsglass finns det i frysen också.
 
Kärlek till världen från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0