Ett helt inlägg tillägnat Linnea och Anna (fast det handlar liiite om katterna också).

Hårda dagar, plugget går låångsamt fram. Vill inte riktigt. Så nu kom Linnea och Anna och räddade mig undan tortyren med en antennsladd så jag kan titta på x-factor ikväll istället! Jippi! Tack!
 
Lenas pruttar och snutterier minskar. Iallafall pruttarna litegrann. Igår kom Bruno in med en liten söt mus. Det tyckte Lena var skoj, och Göran också för han höll på att krossa den i sina käkar när husse ruskade på biffkatten för att få honom att släppa. Jag hade verkligen inte velat vara Görans byte. Göran Biffen (med lilla huvet) Persson borde han heta, och Lena Ninja Pälsén borde Lena heta har jag kommit på. Men 1-0 till musen, för Albert lyckade rädda och släppa ut den. Jag mest skrek som pigan Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0