Ett år äldre idag än vad jag var igår.

Känns fint att fylla 24, känns bra att väga 6 kilo mer än förra våren, känns skönt att fylla ut sina kläder, känns mindre bra att fortfarande bli uppfattad som möjligtvis under 18, känns bättre att trycka upp leget i fejset på all världens kassörskor/kassörer på diverse system och mataffärer när jag faktiskt är 6 år äldre än åldersgränsen för lättöl och tialotter, känns fint att bli äldre och förhoppningsvis lite klokare. Det enda som saknas idag, det är Lena. Lena i fast, varm, mjuk och högst levande form. Saknar dig jämt.
 
Dagen till ära tog Abbe och jag en roande fika på sultans, han läste högt för mig ur tidningar och så delade vi på en vaniljgräddbulle. Sen for han iväg till jobbet och resten av dagen ska jag fira med att tvätta, städa, diska, plugga (ugh!) och kramas med katterna (katterna - "ugh!"). Och ikväll kommer Alberts mamma från Göteborg! /nöjd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0