Falskt alarm.

Jag är besviken tjej just idag. Spenderade hela gårdagen tillsammans med min mobiltelefon i hopp om att soff-leverans-samtalet skulle äga rum; gick på toa med den, duschade med den osv. Fick ett samtal idag, bara en hel dag för sent och fick då reda på att vi fått fel information om leveransdatumet och att soffan ska komma till oss om två veckor.. TVÅ VECKOR. Min besvikelse går inte att med ord beskriva. Kan ju göra ett vagt försök genom att måla upp en bild av hur Albert och jag igår förmiddag i svett och blod kånkade vår nuvarande soffa (ingrodd med katthår, kattspyor, gamla tuggummin osv.) ut genom vardagsrumsfönstret och in genom arbetsrumsfönstret. Vi får besök både den här och nästa helg, så måste vi nu kånka tillbaka soffan igen är min återhållsamma undran? Ja ni fattar ju hur frestande Det känns. Hade tänkt fira min födelsedag i den nya fräscha snygga soffan och har nu fått reda på att jag antingen får spendera den sittandes på golvet i ett ekande rum eller på de vanliga gamla spyfläckarna..

Kommentarer
Postat av: Anna j

Trist! Hur kan d ge så fel datum kan man undra....

2013-04-11 @ 07:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0