Förvänta er inga stordåd va

Pga inget bättre för mig råkade jag liksom trilla in på min blogg, skrev omsorgsfullt in mailadress och lösenord, raderade sista inlägget pga svår ånger och öppnade upp ett nytt dokument. ÄR det kanske dags för en litet bloggåterfall? Vene.. Sammanfattar min tid lite kort med 1) svår träningsverk och leda i hela kroppen då jag och Jennie börjat friskis och svetta oss, 2) extremt bråkiga katter (Bruno är sur pga att innekattslivet är trist, Göran är spattig och vill leka medan Bruno inte vill leka osv.), 3) spännande vistelser i skolan (för skolan är Alltid spännande. Alltid.), 4) ströjobb, och 5) Alberts och mitt konsumentliv som går ut på att köpa nya grejer att boa med tills vi dör. Imorgon kommer exempelvis vår nya soffa, pirr i magen som julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0