I väntans tider.

Finns mycket spännande att vänta på och se fram emot under den närmsta tiden. I eftermiddag ska jag klippa mig (lite nervigt) och idag (?) /imorgon (??) /ÄNNU SENARE (???) ska jag få reda på om jag klarade kartläggningsarbetet (för all del, jag ääälskar ju att vänta på saker, skjut gärna på det liite till). På lördag ska jag på 50-årskalas med familjen hos pappas syster. Nästa vecka kommer soffan (ELLER?!) + soffbord, och en någorlunda fet lön + studiemedel väntas. Den 2:a maj ska Anna och jag till ikea och shoppa loss (handla dasslock), den 4:e maj drar jag på 23/24 (?) timmars kryssning med Abbe, Putte och Axl, och den 20:e maj springer (nåja) Jennie och jag vårruset i Nkpg. Som grädden på moset har det börjat bli varmare ute nu, är bara solen som saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0