Mätt.

Kom nyss hem från träningen med Jennie. Ja alltså för typ en halvtimme/timme sen (eller nåt, facebook -> tappning av tidsuppfattning). Vi fastnade i ganska vanlig ordning vid vägskälet där vi ska sära på oss och denna gång diskuterade vi hett och vilt om genus och jämställdhet. Hon är en klyftig tjej med bra tankar! Sen jag kom hem har jag alltså slafsat i mig en färdigrätt med 3 E-ämnen i, känns ju inte lika nyttigt som man önskar känna sig efter ett bra träningspass. Men god gräddig potatisgratäng och god lax var det! (plus en asseg broccoli, men den kan vi ju utelämna). Nu ska jag snart iväg på min vita låtsashäst och möta Albert halvvägs på vägen till hans jobb, ja dvs. om han inte råkar bli upplockad av en bil innan jag hinner ut. Ikväll kan jag vara uppe så länge jag vill, för imorgon är jag skollös och fyller år :D ska fira med sovmorgon.. och plugg. (:C damnit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0