Stressa på dagen är inte bra för magen.

Och inte för hjärtat heller. Har från och till ett väldigt hoppigt hjärta. Känner mig ofta stressad vilket leder till hög vilopuls och ett hjärta som ibland tar en paus och sedan slår extra hårt och extraslag för att kompensera stoppet. Vilket såklart i sin tur leder till mer stress. Tycker det är så jäkla jobbigt :'C värst är det när jag stressar och motionerar samtidigt. Det här hindrar mig verkligen i vardagen.. Är livrädd för att det bara helt plötsligt ska stanna helt. Och går man omkring i dessa tankar om dagarna får man svårt att fokusera på annat och fungera. Önskar mitt hjärta bara kunde sluta krångla, och att jag bara kunde sluta vara stressad. Önskar mig själv ett harmoniskt liv utan dåligt självförtroende, höga krav och onödiga rädslor. Det är svårt att ta sig dit på egen hand!
 
Nu ska jag iväg till friskis och antagligen motionera, stressa, hindras och må dåligt över att hjärtat krånglar. Vill bara må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0