We are.

A det var fint med kryssning! Jag, Abbe, Axl och Putte va till åland och tillbaka i helgen. Nu är det ju så man liksom vill görat igen, lite Kesha på spotify och man är redan på väg! Lyckades med den fina bedriften att vara full och ändå inte dricka upp alla pengar man hade + må som en seg kung dagen efter <3
 
Hello, wherever you are
Are you dancing on the dance floor or drinking by the bar?
Tonight we do it big, and shine like stars
And we don't give a fuck 'cause that's just who we are
 
Nu är jag hemma och pluggar (eller inte, men jag är hemma). Fick hem snygga filmaffischer, ska installera dom i de nya ramarna från ikea och sen ska jag njuta av den fiiina nya soffan. Och äta Alberts dundergoda köttfärssås! Aah, livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0