Pliz, du måste greja det här nu Johanna. Kommer kännas så skönt efteråt. Lovar!! /hälsningar från mig själv

Ah gud, ska bli skönt att träna imorgon. Blev ju ingen träning i söndags eftersom vi satt på bussen hem från Stockholm då. Något som däremot är långt ifrån skönt för mig just nu är att sitta med ett hemskt jobbigt arbete som ska in nästa vecka, går så segt och min motivation är bara helt bortblåst. Avskyr att hamna i sånt här dåligt plugg-flyt. Ska bland annat sammanfatta tre artiklar/uppsatser som handlar om rumsuppfattning hos barn. Det värsta är att det bara är en av dem som är strukturerad som den ska, med tydligt syfte, tydlig metod och ett resultat som är sammanfattat utifrån de frågeställningar som ställdes. De andra två är typ, ja, såhär:
 
"Studien har två huvudsakliga frågeställningar: Vilken betydelse har rumsuppfattningsförmåga för barns matematiska utveckling samt hur arbetar pedagogerna för att utveckla barns rumsuppfattning i förskolans verksamhet. (...) Resultatet visar på att arbetet med rumsuppfattning är något som sällan förekommer i förskolan och att personalen visar på och uttrycker sin brist i kunskap om detta." 
 
Jag liksom; men hallå! Svaret på frågeställning nummer ett då?? :' vill piska dom som skrev det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0